1 hour

Varit några sjukt hektiska dagar. Hade en skriftlig examen igårkväll på ALLT vi hittils lärt oss. Fick en 5a vilket är sjukt bra så jag är supernöjd. Idag har vi haft världens stressigaste dag med en 8-timmars sälj och serviceuppgift. Har gjort en kurs som normalt är 1år lång på bara en dag. Vet inte riktigt hur det gick, men blir lycklig så länge den är godkänd. Var sjukt svårt!

Så fort vi var klara med den uppgiften var det bara att börja plugga igen. Välkomstmötepraktik imorgon och jag har knappt börjat skriva. Blir en lång natt. Tur att jag har en timme imorgon på mig att öva innan själva praktiken är. Vet ni vad mer som händer imorgon? Jag fyller 20! Så jag förväntar mig många grattis både i kommentarer och på sms ;) Nejmen jag skulle verkligen uppskatta det... Känns sådär att fylla år när man är så långt ifrån alla nära och kära :( Nu måste jag återgå till att skriva på mitt välkomstmöte. Men imorgon hinner jag förhoppningsvis uppdatera lite mer :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0