All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

Hej hej hallå allihopa! Hur har ni det där hemma? Jag har det bra här borta men är tröttare än någonsin. Har varit tre hektiska dagar och nätter. Igår åkte vi till Barcelona där vi besökte La Sagrada Famillia vilket är en skitstor kyrka mitt i Barcelona. Vi fick även, håll i er nu, åka till Camp Nou och gå guidad tur och när vi väl var färdiga kom alla spelare som skulle vara med och spela träningsmatch. ZLATAN OCH MESSI!!! Fick även några timmars shopping på fri hand vilket resulterade i en hel del trevliga köp.

Här nere på guideskolan testar dem oss i princip hela tiden. De kastar oss ut i nya utmaningar och test vilket är skitkul men även väldigt påfrestande då det är så mycket stress. Men vi utvecklas hela tiden och blir bara bättre på allt! På kvällen var det pubcrawl och Black and White-party. Jag hamnade i det svarta laget och vi vann! Helt underbar kväll, slutade dock väldigt sent så var lite småjobbigt att ta sig upp i morse. Har de senaste dagarna haft en extern instruktör som har föreläst mycket om självförtroende, beteende, konflikthantering med mera. Det är sjukt vad jag har blivit medveten om mig själv, mina egenskaper och mitt beteende. Det här kan ha varit de bästa lektionerna någonsin. Sjukt givande! Vi fick även sitta och prata om vilka intryck man hittills har gjort på folket i gruppen och snacka om egoboost när jag fick höra de andras intryck av mig. Speciellt det att jag upplevs som en glad och sprallig tjej som ler konstant! You made my day.

Har precis varit nere och kollat på kvällsarrangemanget och nu är det ännu en gång dags att slå sig ned med transfern. Är supertrött så är lite svårt att finna motivation till att skriva men det är bara att bita ihop. Inte många dagar kvar till praktik och examen. Internet är segare än någonsin så blir tyvärr inga bilder eller videos ikväll heller… Men imorgon tror jag faktiskt att vi har lite längre tid på oss och då jävlar ska ni få se vad som egentligen händer här borta! ;)

Got to go, LOVE from Spain!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0