And I keep doing my thing

Några som frågat om vädret här nere. Det är skitvarmt! I flera dagar har jag legat vid poolen på siestan men är så korta stunder så hinner tyvärr aldrig bli brun. Men bikini och badväder är det allt! Har dock ofta på mig tjocktröja när vi har lektioner inomhus därav är jag oftast lite varmare klädd på de bilder som tas.

Ny dag och ännu en gång har jag pushat mig till max och gjort saker jag aldrig tidigare trodde att jag skulle göra. Imorse fick vi veta att vi skulle ha G-fit (Guide-Fit = träning) helt plötsligt satt vi på en buss en halvtimme och kom till en adventure park där vi hade teambuilding HÖGT upp i luften. Skulle klättra upp hur högt som helst, gå på lina många meter över marken, kasta oss ut, klättra klättervägg och klättra upp på en stolpe liknande en el-stolpe för att utan hjälp av någonting ställa oss upp och snurra ett varv. Med min höjdskräck var det en utmaning men jag kom, jag såg och jag segrade. Jag är så jävla bra! Kom därefter tillbaka till hotellet för att förbereda mig inför transferpraktiken som gick väldigt bra. Har aldrig tidigare varit så säker på vad jag vill göra som nu. DET KÄNDES SÅ JÄVLA RÄTT! Det här är var jag hör hemma! Har aldrig känt så här förut... Det är bara så rätt!

Nu är jag kors i taket ledig resten av kvällen. Danskarna ska ha sin show sen ska jag på möte med min kvällsarrangemangsgrupp och därefter ska jag skriva på min transfer-avresa. Måste kunna både ankomst och avresa utantill inför Examen på fredag då jag inte innan får veta vilken av dem jag ska köra.

Jag är så jävla stolt över mig själv. Men måste också credda mina älskade skolkompisar och instruktörer som pushar mig och framförallt tror på mig. Erat stöd betyder allt!


Jag och Jesper innan vi skulle gå på 600 grader varm glödande kol!


Jag och fina Johanna kramas utanför Camp Nou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0