Full rulle

Hann aldrig uppdatera mer igår, åt middagsbuffé med stora tjejgänget och därefter gick vi lite i affärer. Underbart att vi fick hela den första dagen ledigt (ett plan med svenskar kom inte förrän kl 12 inatt därav ledigheten för oss andra). Så nu har man fått lite koll på läget och Lloret de Mar är nog en rätt bra partyort skulle jag tro!

Imorse hade vi informationsmöte och bytur då vi fick gå runt här på orten och kolla var allting fanns. Idag är det liet tråkigare väder med regn men det gör inte så mycket. Har massa att göra nu i eftermiddag. Har tappat min röst helt och hållet, precis som när jag var i Zakynthos så det känns förjävligt. Självklart kläcker dem ur sig att vi idag ska upp inför en tredjedel av klassen (30 pers) och prata i mikrofon oförberett om allt och inget. Men det är bara att tuta och köra och göra mitt bästa! Har lite bråttom nu, fick bara bli ett snabbt inlägg. Har som sagt massa bilder men det går så segt och hinner inte nu. Ni får helt enkelt vara uppdaterade!!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sophie

Är så himla stolt över dig stjärtis! Lycka till med allt där borta och jag kommer tänka på dig varje dag. :D



Lite kärlek här hemifrån! <3

2010-04-12 @ 16:45:08
URL: http://sophieanderssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack hjärtat! Det är grymt här borta, hoppas att du har det minst lika bra där hemma! MISS YOU LOVE <3

2010-04-14 @ 23:17:05
URL: http://ssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0