Godnatt Sverige

Nu ska jag gå och lägga mig. Väskan är ännu inte färdigpackad men ingen idé att göra något mer nu eftersom hälften av kläderna fortfarande hänger på tork. Imorgon bitti får jag vara stark och lämna en massa fint hemma.

Under min tid i Spanien kommer jag förmodligen inte att vara tillgänglig på min mobil förutom på min födelsedag (då jag förväntar mig tusen sms ;)). Så det är här i kommentarerna, på min mail eller facebook som ni lättast når mig. Självklart ska det anordnas skypedejter för mina närmsta också! Utbildningen sägs vara väldigt intensiv så vi får se hur mycket jag kommer hinna skriva men jag har datorn med mig och ska försöka få till ett inlägg per dag i alla fall! Om jag inte hinner skriva mer nu så hörs vi i Spanien! Kan ni fatta? 04:00 ska vi åka hemifrån, 06:50 lyfter jag! Har inte fattat själv att jag ska vara borta såhär länge eller att jag ens ska åka men fyfan vad kul det kommer att bli!

Kommer sakna mina underbara vänner och min älskade familj. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0