Hug me hug you

Hej mina älskade små körsbär! Hur är läget i Sverige?

Har äntligen avklarat min första examen, transfer. Fick köra avresa vilket var den jag inte gjorde på praktiken, kunde därför inte den lika bra som ankomsten. Fick totalblackout men lyckades på något vänster improvisera HELA avresan utan att missa något och när jag väl missade lyckades jag rädda det så bra så jag tror att instruktörerna såg att jag faktiskt har DET. Fick ett betyg jag är mer än nöjd med i alla fall, så nu ångesten släppt.

Idag fick vi inleda en av lektionerna med att gå runt och krama alla i klassen de fem första minutrarna. Det var sjukt vilken god start på lektionen. Alla blev mycket gladare och mer avslappnade! Allt är så annorlunda här borta mot Sverige och hur man är van vid att allt är och som jag sagt tidigare så trivs jag så förbannat bra. Idag har vi kvällen ledig så vi ska sätta oss uppe i ena utebaren och mysa, Gustav ska spela gitarr… Blir nog en grym kväll! Skönt att få släppa allt skolarbete för en stund och bara göra något annat. Nästa vecka har vi TRE exams så det kommer bli en hel del att göra. Stress!

Nu till något annat, det blir förmodligen så att jag bara kommer till Sverige för att åka hem, tvätta, hälsa på mina älskade vänner och familj och sen bege mig igen den 15 Maj men bara för 10 dagar. Men mer om det senare när jag har mer tid.

Nu är det dags att äta, ha en fin lördag alla söta! PUSS


Kommentarer
Postat av: Lena Sjöberg

Du fyller år i morgon min sötnos<3 har inte fått någon önskelista! Hoppas du har det fortsatt bra. Puss Mam

2010-04-27 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0