I'm loving it!

Förlåt för att jag inte svarat på era kommentarer eller har laddat upp några bilder än men just nu är internet så extremt segt. Sitter och brainstormar och planerar en show till kvällsunderhållningen som vi ska stå för om några veckor. Vi är blandat både danskar, norskar och svenskar så vi får se hur det går, har hittils varit lite brist i kommunikationen haha.

Imorgon har vi inställning och motivation som första lektion, andra lektion heter "vad är service?" den tredje är transferteori därefter är det G-fit (vilket är träning!!!) och sista är Mingle party med traffic light haha. Hur kul är det inte med mingelkväll som lektion!?! Problemet är bara att ingen av oss äger gröna kläder vilket vi måste ha. Dresscode är tydligen livsviktigt! 

Instruktörerna är förövrigt helvilda och grymt bra! Trivs som fisken i vattnet även om jag verkligen börjar inse hur mycket det är som väntas av en och vilka tuffa veckor jag har framför mig.

Nu ska vi gå upp till Mads och Theis och försöka klura ut om danskarna vet vem tjuren Ferdinand är och sen spinna vidare på det vi hittils kommit på inför showen. Hoppas ni har det bra i Sverige! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0