Med stora steg

Nu börjar det verkligen dra ihop sig. Har äntligen tagit fingret ur röven och börjat fundera på vad man ska ha med sig. Såg att Malin, en av brudarna jag åker med tänkte ha med sig 14 skor och hon lyckades packa ner allt utan att få övervikt. Hur fan då undrar jag!? Tror dessutom att hon åker från Skavsta där de bara är tillåtna 15kg i väskan istället för 20. Nåväl. Borde verkligen sova, känner mig hängig men kan inte slappna av. Mycket tankar som går runt i huvudet nu.

Imorgon ska jag äntligen få samma färg i hela håret och på eftermiddagen ska jag möta upp mina blivande klasskamrater. När ska jag sluta drabbas av extrem hybris när jag är ute? Vad fan har jag gett mig in på egentligen? BRAZILIAN WAX! Hjälp...!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vaxningen kommer blir grym. Men beslutet togs kanske vid ett mindre bra tillfälle.. Det lät så bra när Johanna nämnde det första gången ;D Haha

2010-04-09 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0