Skandinaviska

Hej alla fina! Hoppas att allt är bra med er där hemma. Jag mår kanonbra! Har varit väldigt mycket nu igår och idag så har inte haft en ledig stund till att sitta här och uppdatera er lite. Igår hade vi mingelparty med trafficlights vilket blev väldigt lyckat! Imorse var det upp tidigt och ha skandinaviska hela förmiddagen, kan både prata och förstå både danska och norska relativt bra nu vilket är hur kul som helst! Vi fick vi göra rollspel i små grupper inför hela svenskklassen och var tvugna att göra dem på Danska/Norska/Skandinaviska och OM det var en utmaning men en jävligt kul sådan. Har upptäckt att jag älskar att stå på scen och underhålla så vem vet om jag kanske skippar charterguidegrejen och satsar på animation istället vilket är underhållning utomlands?!

Har varit ute nu hela eftermiddagen och haft olika uppdrag var skitkul men nu är jag så trött att jag inte vet vad jag heter. Fick turen att sluta en timme tidigare så nu sitter jag här och väntar på att middagen ska öppna. Ikväll ska vi gå på glödande kol på vår sista lektion! Det är sjukt vad vi blir ställda och utsatta inför stora utmaningar i princip hela tiden. Men det är kul och jag känner redan att jag utvecklats något enormt som som människa!

Efter sista lektionen blir det nog till att börja skriva på min transferuppgift. Det svåraste är att vi inte får använda eller säga något som vanligtvis sägs på transfer på destinationer. Vi måste alltså sätta vår egen prägel på det hela... Hjälp! Är så sjukt nervös inför denna examen men jag ska ge allt!

Nu tänkte jag försöka ladda upp lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0