Stort tack!

Vill bara börja med att tacka för alla fina grattissms och hälsningar på facebook, mail osv. Har världens segaste internet här nere och mobilen inget batteri så för er som inte fått något svar; ännu en gång tack! Jag uppskattar det så mycket!

Hade en grym födelsedagsutgång igår. Vi började med att ta några drinkar i baren på hotellet och kolla matchen, därefter drog vi till vårat stammishak Texas och allt blev bara helt totalgalet. Mer om den kvällen senare för just nu orkar jag inte koncentrera mig så mycket på att skriva. Idag har vi som sagt varit lediga så sov till 12 därefter gick vi med alla kläder för att tvätta och sen har vi bara legat vid poolen hela dagen. SKÖNT! Nu ska jag sova middag sen är det bara att återgå till att vara pluggis och förbereda inför morgondagens EXAMEN i Välkomstmöte.

Kommer nog lite bilder senare om jag hinner :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0