Underbara Spanien!

Min dag började med totalt kaos. Min väska låste sig och gick inte att låsa upp, jag hade övervikt (men kom undan) trodde jag hade tappat bort min dosa (alla pengar sitter på sparkontot...) och allt var bara galet. Mötte upp några av svenskarna som skulle åka ner. Riktigt trevligt gäng! Åkte först till Frankfurt och när vi var på väg att landa hände det värsta tänkbara, en dam på samma rad spyr som en gris. Trodde jag skulle dö. Resan från Frankfurt till Barcelona gick däremot bättre. Kom till Barcelona där solen sken och man kunde gå i shorts och linne!!! Fick en fet applåd av alla instruktörer när vi anlände, kände mig som en superkändis!

Fick ringa upp två vaktmästare på hotellet som fick bryta upp min väska. Har därefter bara legat på stranden och snackat med några danska killar vi bor granne med Theis och Mads. Hur sköna som helst! :) Nu är det strax dags att äta. Har tagit lite bilder men lägger upp dem senare för magen kurrar förjävligt. Det är i alla fall underbart här borta och Lloret de Mar är faktiskt en sjukt härlig stad!!! Ska försöka uppdatera igen lite senare ikväll :)


Imorse på Arlanda

Theis gästbloggar:
Det er mig en fornöjelse at skrive på saras blog idag.
Hun er ved at läre mig at snakke svensk, men det går ikke så godt endnu.
Sara er rigtig god til at snakke Dansk!
Men, mon ikke jeg lärer det til sidst...

 


Kommentarer
Postat av: anna

haha älska killen i phukettröjan! jag saknar min!! haha

2010-04-11 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0