A whole new world

Det är så sjukt läskigt, ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att jag inte bara ska bort i några veckor på semester utan att jag faktiskt ska lämna alla vänner, min familj och all trygghet här i Sverige för att börja om helt på nytt i ett annat land och leva ett helt annat liv. Det är med skräckblandad förtjusning vill jag lova.

Idag ska jag ta min sista hepatit-spruta, springa förbi apokteket och köpa lite nödvändiga saker och så ska jag försöka reklamera min resväska som gjorde totaluppror när jag skulle iväg på reseledarutbildningen då det slutade med att hotellets två vaktmästare kom in med kofot och fick bryta upp låset.



Jag och min fina roomie Madde är nu äntligen kollegor på riktigt. Förhoppningsvis hamnar vi på samma destination någon dag. Vore så underbart att få arbeta med dig vännen, hoppas att du har det grymt där borta på Cypern!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter verkligen hur spännade som helst att göra det du ska göra! Måste säga att jag äntligen kommit på vad jag vill göra med mitt lin (för ett tag iaf). Har du fått reda på vart du ska åka och när åker du?:)

2010-08-09 @ 22:46:14
URL: http://linabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0