Day after tomorrow

Vaknade upp idag till regn och det spelade väl ganska bra in på min sinnestillvaro. Kan inte förstå att jag åker i övermorgon, känns så overkligt. Har tagit farväl av ännu fler människor nu och det har inte varit utan att ögonen varit blanka. Det kommer bli så sjukt svårt att ta farväl av en del människor, men som jag tidigare sa, det som är äkta kommer att finnas kvar när jag kommer hem oavsett om det blir om några månader eller år. Men det betyder ju inte att jag inte kommer sakna eller att det inte kommer att göra ont. Men en liten tröst är det i alla fall. Tro nu inte att jag är helt depp över att jag ska åka, tvärtom jag vill åka och leva min dröm. Jag längtar! Trodde bara inte att det skulle vara såhär svårt att ta farväl och att lämna Sverige bakom sig. Men som sagt, man ska inte låta saker och ting stå ivägen för ens drömmar. Det här är vad jag vill och ska göra. Det här är vad jag har kämpat för. Nu är det min tur och nu har jag min chans, och jag ska ta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0