Destination TURKIET-ALANYA!

Har tidigare fått höra att man inte kan åka till Turkiet efter den 1 Juli och arbeta som reseledare och har därför inte trott på att jag skulle få jobb där nu till i sommar. Men så fick jag äntligen det där samtalet och jo, man får åka ner till Turkiet för att arbeta även nu. Det innebär att jag kommer att arbeta i samma land som ett flertal av mina fina vänner från guideskolan och det som gör mig lyckligast är att en av de absolut närmsta därifrån, Amanda också jobbar i Turkiet! Dessutom delar Fritidsresor kontor i Alanya med Nazar (företaget hon arbetar för) och samarbetar en hel del. Även om Amanda inte tillhör Alanya-teamet är hon där en hel del så det ska bli underbart att få se min lilla björn igen!

Får snart mer exakt info om när jag åker, men troligtvis nästa helg! Gaaaah det är på riktigt nu!


Dreams are coming true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0