I hate this part

Så imorgon är det alltså dags. Idag ska det sista tvättas, rummet städas och väskan packas. Det ska skrivas ut biljetter och papper med en massa fakta om Turkiet och Alanya som ska läsas på. Blir en fika med min fina vän Elin från Service & Co och ikväll en sista drink med mina fina vänner. Tror att detta kommer bli dagen då ögonen kommer att vara konstant blanka. Har tagit farväl av en fin människa nu på morgonen och tårarna rann.

Men för varje hejdå lättar en sten från hjärtat även om det gör så förbannat jävla ont och även om jag redan nu saknar. Men det är nog själva hejdået som är det tyngsta. Det svåraste. Att våga släppa taget om allt som man håller kärt. Men det här är som jag så många gånger tidigare sagt, min dröm och jag hade inte kunnat fullfölja och göra det här om jag inte visste att det var rätt och vad jag verkligen vill. Från det att jag passerat säkerhetskontrollen på Arlanda imorgon börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Det som har varit fram tills dess har varit alldeles alldeles underbart och det tackar jag min familj och mina älskade vänner för. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0