If we ever meet again

Det har varit lite dåligt med uppdatering nu de senaste dagarna men sedan jag fick beskedet om att åka har jag haft mycket för mig. Det gäller verkligen att passa på och göra saker och träffa människor som jag snart inte kommer ha möjlighet att göra eller träffa på ett bra tag.

Det är helt sjukt att jag om en vecka kommer vakna upp i Turkiet. Det skrämmer mig något enormt samtidigt som jag bara längtar efter att få åka. Känns lite jobbigt att behöva lämna så mycket här hemma i Sverige. Kommer allt att finnas kvar? Kommer saker och ting vara som de var förut? Förmodligen inte. Men det är ju som sagt min dröm det här och en risk jag måste ta när jag lever den. Jag hoppas och tror att det trots allt kommer att vara värt det!

Idag ska det städas, skrivas packlista och pluggas för fulla muggar!


Studenten - Första steget ut i vuxenlivet.
Det här blir mitt andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0