Nervöst

Nu börjar det bli lite nervöst! Imorgon är den stora dagen då det gäller att ge allt. Har legat nu och försökt få in så mycket fakta och historia om företaget som möjligt men det är så svårt att hålla reda på namn, orter, datum och så vidare. Förhoppningsvis är jag tillräckligt påläst imorgon.

Det pirrar i min mage, jag vill det här så sjukt mycket så det känns nästan som liv eller död för mig. Men något som lugnar mig lite är att om det inte går hela vägen, så finns det andra alternativ. Har som sagt en intervju för Detur senare denna månad och idag fick jag reda på att jag har gått vidare ett steg för ett annat bolag. Men som sagt, bolaget jag ska till imorgon är det jag ända från starten har sagt att jag vill arbeta för och det står jag starkt fast vid. Det är min dröm att få vara reseledare och att få bära deras uniform och representera deras bolag.

Håll tummarna för mig imorgon, snälla söta ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0