This is it

Vill börja med att ge en stor fet puss till alla mina underbara vänner som dök upp igår och gjorde min sista kväll här i Sverige helt oförglömlig. Jag älskar er!

Idag är det alltså dags. Ikväll kommer jag att gå och lägga mig i en säng många mil ifrån min egen. Kan fortfarande inte förstå det. Väskan är snart färdigpackad och jag håller på med de sista förberedelserna. Planet går 17:45 ikväll men innan dess ska min fina kusin Elsa döpas ute på Ekerö. Känns skitjobbigt att åka men som sagt, antar att det är själva avskedet som är värst. Blir nog mycket bättre så fort man kommer ner på plats och kommer in i allt.

Nästa gång jag skriver sitter jag antingen på Arlanda eller så är jag nere i Turkiet. Håll tummarna för mig nu. Och till alla mina nära och kära, jag kommer att sakna er något enorm. All kärlek i världen till er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0