This is where it begins

Sitter på Arlanda nu. Klar med alla avsked och det känns skönt. Nu vill jag bara iväg, ner till värmen och alla utmaningar som väntar på mig där nere. Kommer bli nervöst att leta upp mina kollegor nere på flygplatsen när jag landat men jag tror att det här kommer att bli grymt! Jag ska ner och bli den absolut bästa guiden och leva min dröm. Waaaaaaah kan fortfarande knappt fatta det trots att jag sitter här nu bland alla resenärer, har checkat in allt bagage och har mitt boardingpass framför mig. Vet verkligen inte vad jag ska skriva, tappade orden liksom.

Men Sverige, ta hand om er nu! Jag älskar er.
Det här är inget hejdå utan ett "på återseende"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0