When dreams are coming true

Kan inte tro mina öron, nyper mig själv för det här kan inte vara på riktigt. JAG FICK JOBBET!
Jag kommer med andra ord snart att få åka ut och leva min dröm och inte nog med det, jag kommer att få göra det som reseledare för det bolaget jag alltid har velat arbeta för - Fritidsresor!

Kan verkligen inte tro att det är sant men försök att hitta en lyckligare tjej nu. Det går nog inte. Och, mina damer och herrar låt aldrig någon eller något komma i vägen för era drömmar. Gå er egen väg och hur mörkt det än ser ut, fortsätt kämpa. Det har jag gjort och nu tror jag verkligen att det finns en mening med allt. Inom en vecka ska jag få veta mer om destination och avresa. Spännande! Har med andra ord många saker att ta itu med här hemma nu!

Jag är så lycklig!


Kommentarer
Postat av: KG

Grattis tjejen och lycka till!

2010-08-05 @ 21:17:40
Postat av: Lina

VA KUL!! jag har också funderat på det där med reseledare och har läst lite på just fritisresors hemsida om det.. och det verkar ju verkligen helt amazing!! ETT STORT GRATTIS! Kan du inte berätta lite hur du gått tillväga för att få jobbet?

2010-08-05 @ 22:38:28
URL: http://linabergs.blogg.se/
Postat av: BeBrave

oh kul o höra :)

2010-08-06 @ 11:38:47
URL: http://bebrave.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för svaret! Det verkar verkligen jättekul! Men en sak som jag tänke på, för jag läste en del på din blogg och gick in på service och co och kollade lite, hur är det med språk och så? Vilken nivå måste man ligga på språkmässigt om man skulle vilja arbeta i t.ex. spanien?

2010-08-06 @ 11:48:09
URL: http://linabergs.blogg.se/
Postat av: Lina

Okej, jag läste spanska i några år förut så kan har ju vissa grunder redan, men ganska mycket har jag tappat. Och engelskan är det inget problem med som tur är :) Jag såg även på service och co hemsida att man kan åka på språkresa till spanien 2,4,6,8 eller 13 veckor. är det något du har gjort eller känner du någon som gjort det?

2010-08-06 @ 13:32:04
URL: http://linabergs.blogg.se/
Postat av: When dreams are coming true

Jag läste spanska i högstadiet och hade inte pratat på 3,5 år men när jag kom ner så kom mycket av det tillbaka, det skulle det nog göra för dig med :)



Ja de anordnar språkskola innan guideskolan, jag själv gick aldrig den men fyra av mina kompisar från guideskolan gjorde och de pratar riktigt bra spanska idag och hade jättekul :) De bodde i värdfamiljer i Barcelona så de fick se och uppleva en hel del innan själva guideskolan :) Jag ångrar nästan lite att jag aldrig åkte på det haha.

2010-08-06 @ 15:26:58
URL: http://lovelifeandliveyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0