25 december 2010

Blev en lång arbetsdag igår vilket nu i efterhand var rätt skönt. Slapp tänka efter allt för mycket även om det var lite småjobbigt att veta att det var jul hemma. Men som sagt, här sken solen, det var 25 grader i luften och jag var i full fart med att jobba och stå på precis som vilken dag som helst. På kvällen gick några i teamet ut och käkade, tog en snabbrunda och sjöng lite karaoke innan jag slängde in handduken och gick hem.

Idag har jag varit på flygplatsen från morgon till eftermiddag. Tog tag i mig själv och lagade lite riktig mat, enchiladas. Så gott! Men lite hemlängtan för det ju med sig också... Nu ligger jag i alla fall i sängen och överväger att sova (kl är 19.38 här...). Lång dag imorgon också så bäst att ladda batterierna bäst man kan. Har dock en riktigt bra vecka framför mig med ett av de bättre scheman jag haft på sistonde. Känns bra!


Kommentarer
Postat av: kasia

hejhej! ursäktar om jag kommer här & stökar ner..!

men, gillar du smycken kanske? :D

jag tillverkar egna, därav min blogg!

jewelsbykasia.blogg.se

hoppas du kikar in :)

KRAM!

2010-12-28 @ 18:28:56
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0