8-00

Idag har varit en extremt lång dag, 16 timmars arbete utan siesta. Men det har varit en bra dag, allt har gått min väg och jag har lärt mig en hel del nytt. Efter mitt mördarpass körde jag, Pontus och Becca till Bahia och mötte upp lite andra människor. Jag ställde egentligen bara upp som chaufför men satt med på förhänget innan de gick ut och jag körde hem bilen. Nu har jag precis slängt mig i sängen och ni anar inte hur skön den är!

Imorgon har jag dessutom lite sovmorgon, behöver inte vara på kontoret förrän 10:45 typ så känns skönt. Ta igen mig lite! Imorgon kommer Farmor och Gösta och hälsar på. Längtar efter lussebullar, bröd och farmors köttbullar! Åh kommer bli så bra! Har dessutom flygplats både dag och natt imorgon vilket innebär att jag kommer vara på flygplatsen när de kommer. Desvärre är jag på departure större delen av förmiddagen men lagom till STO-flighten ska jag förhoppningsvis komma ned till arrival och hjälpa till om allt gått som det ska på dep. Håller tummarna! Dags att sova nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0