"Jag har semester"

Så var man hemma i kalla Sverige. Trodde jag skulle dö när piloten strax före landning berättade temperaturen och vädret i Stockholm, -13 grader och snöfall. Men det var extremt mysigt att komma hem och se mitt vackra Sverige igen. Men speciellt alla underbara människor. Har dock inte fått träffa pappa och lillebror än då pappsen är i Thailand och lillebror pluggar i Madrid. Men pappa kommer hem imorgonbitti så honom får jag äntligen träffa då i alla fall.

Har spenderat veckan med vänner och i fosterställning under tusentals täcken. Det är så fruktansvärt kallt. Min ursäkt för det mesta har varit "jag har semester" som när någon kommenterar min hälsosamma frukost (svenskt godis hallå?!?!) eller när någon tycker att jag borde göra nytta... Jag har semester! Ikväll ska jag och J gå och se Paranormal Activity 2 - jag kommer dö! Men som sagt, jag har ju semester så...

Tänkte att jag skulle presentera the man of my life här också. Brukar titta på denna video när jag känner mig lite ensammen och i behov av kärlek där borta i Puerto Rico.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0