Mellandagarna

Tar tillbaka det där om att jag hade ett suprbra schema nu i veckan. En guide åkte hem och det resulterade i att jag kommer få stå på flygplatsen på nyårsnatten... Men har inte pickup förrän 01 så slipper åtminstånde fira 12-slaget ensam och kan vara med på nyårsmiddagen innan. Men lite småsurt att jag inte kan hänga med alla andra ut på äventyr. Men om ett år har vi nyår igen så jag får väl bara hålla ut.

Igår hade jag en underbar dag. På schemat hade jag Study Supercat och halvledig vilket innebar att jag låg totaldäckad på en katamaran och stekte på min obefintliga bränna och bara slappnade av. Hur skönt som helst! Idag är jag helledig så alldeles strax ska jag möta Becca och gå till Amadoresstranden och sola lite till. Skönt med lite tid för sig själv. Kanske tar en massage på det också. Vi får se!

Saknar er där hemma väldigt mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Hej Sara!

Amadorestranden underbart!!!

Vi vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kramar från

Farmor o Gösta

2010-12-31 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0