T is for Tacos

Så är man back on track, på plats här nere på Gran Canaria igen. Flyglederna valde ju att förgylla helgen med lite strejk så det har varit en hel del jobb men nu börjar det förhoppningsvis lugna ner sig lite eftersom de är tillbaka på sina jobb och flyger börjar gå mer och mer i tid.

Tog med mig taco-krydda från Sverige så igår och idag har jag käkat svensk tacos. Hur gott som helst! Bjöd ner min fina kollega Becca att dela denna matupplevelse med mig. Nu ligger vi båda i soffan mätta och belåtna. Hon med lite jobb framför sig och jag här med datorn utan något vettigt att göra. Imorgon ser det ut att bli utgång i Playa del Ingles. Jobbar dock på onsdag så får bli en ganska lugn utgång så att jag orkar med att jobba en hel dag och kväll. Ska försöka bli bättre på att skriva och att lägga in bilder. Jag vet att jag sagt det förut, men jag vill verkligen. Inte bara för er skull utan även för min egen. Jag vill kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit, se bilder och återuppleva allt. Minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0