Reseledarutbildning Service & Co

Satt nyss och tittade lite på statistiken för bloggen och såg att ni faktiskt är väldigt många som fortfarande är inne och kollar läget. Antar att en del av er kanske har sökt på "Reseledarutbildning Service & Co" på google för att se lite om hur tidigare elever har upplevt guideskolan. Jag minns när jag satt och kikade runt och var lite nyfiken på hur det var. Hade väldigt många frågor, så är det någon av er som har en fråga och som vill veta något så får ni mer än gärna skriva den i kommentarsfältet så ska jag försöka svara så bra jag bara kan :) Ni andra får ju självklart också ställa frågor och kommentera, det är bara kul att få lite respons på det jag skriver!

Nu när jag ändå är i farten kan jag väl kanske berätta att jag gått vidare några steg för ett bolag jag redan från början sagt att jag varit mycket intresserad av att arbeta för. Nästa steg är en telefonintervju nu i veckan så håll tummarna att den går väl så att jag får komma till huvudkontoret på rekryteringsdag! <3


Lunchrast/Siestan


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag funderar på att gå utbildningen i Nov/Dec i år men hur är det egentligen? Hur är det med åldersfördelningen samt fördelningen av skandinavier? Är det många svenskar?

2010-08-06 @ 11:01:03
Postat av: When dreams are coming true

På min skola var de flesta i åldern 19-25 men även några äldre/yngre. Vi var väl uppåt 180 elever varav ungefär 85 var danska, 80 svenska och 4 norrmän och en svensktalande finsk! Med andra ord var det danskar och svenskar som dominerade :) Tycker lätt att du ska åka. Det var absolut den bästa tiden i mitt liv!

2010-08-08 @ 17:19:10
URL: http://lovelifeandliveyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0