Beach service

När jag sov som allra bäst ringde telefonen och jag fick beskedet att jag skulle vara nere på Texas inom 7 minuter. Nyvaken var det bara att dra på sig alla kläder och guidesmilet. Ännu en gång nödsituation och tillsammans med mitt guideteam skulle vi ta hand om allt som har med nödsituationer att göra.

Därefter hade vi beach service så det var bara att dra på sig bikini och gå ner till stranden där en massa roliga tävlingar och lekar väntade och nu på eftermiddagen har vi haft speak vilket innebar att alla skulle gå upp och prata i mikrofon och promota sitt evenemang med en massa glädje och energi (i princip stå och skrika "är ni taggade") askul! Nu är det strax middag sen väntar en till lektion, därefter ska min grupp planera morgondagens beach service då vi är the hosts och sedan ska vi sätta ihop en show. Mycket att göra but I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0