Blandade känslor

Så har man nu avklarat sin sista examen ingen aning om vad det blir för betyg men äntligen är all examensångest över. Har precis packat klart mina väskor och jag är sjukt orolig dels för att min stora väska är trasig och sen för övervikt. Dem är tydligen stenhårda på vikten också så det blir väl till att ta ut lite pengar... Fick ju ha 20kg när jag åkte ner och nu bara 15 när jag åker hem...

Kl 4 börjar jag igen och då har instruktörerna någon form av teamuppgift och sedan en hel kväll fylld av överraskningar. Kommer bli grymt men har verkligen blandade känslor inför att åka. På ett sätt känns det rätt skönt att komma hem och träffa alla dessutom är det verkligen inte samma sak här när nästan hela skolan redan åkt hem plus att det blivit en INVASION av franska turister. Mina älskade guideskolekompisar, skulle ni se detta skulle ni inte tro era ögon. Det är som ett helt annat hotell! Men jag kommer att sakna det... Speciellt allt vi gjort här nere. Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över att jag tog beslutet att åka.

Hörs inatt eller imorgon... Inom 24h är jag förhoppningsvis på svensk mark igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0