Don't stop me cause I'm having a good time!

Nu är det bara 9 dagar kvar för mig här nere i underbara Spanien på världens bästa ställe med de skönaste människorna jag någonsin mött. Känner en sån stor lättnad och ångest på samma gång, så svårt att beskriva. Har varit med om så mycket här nere och utvecklats mer än vad jag trodde var möjligt på så kort tid. Jag älskar mitt liv, jag vill leva så här för alltid.

Idag har vi haft bolagspresentationer därefter skulle vi lämna in profillappar där vi skulle skriva vad för företag och vad för sorts guide vi vill bli så att dem kan hjälpa oss. Jag har velat så mycket men tillslut kom jag till ett beslut och det känns faktiskt rätt. Har samtal på lördag med en av jobbagenterna så får se hur det känns efter det.

Imorgon ska jag öva på min utflyktsexamen och sälj/serviceexamen (samt gå upp och ha den examen) hela dagen. Vi har inga fler vanliga lektioner. Skönt men sorgligt. Kommer vara så svårt att säga hejdå till alla och att lämna den här platsen. Har är jag lycklig.

Kommentarer
Postat av: Lena Sjöberg

Stort lycka till med sista examen! Är lite nyfiken på vilken typ av guide du kommit fram till att du vill bli... Var kommer utbildningen att vara nästa vecka för er som stannar kvar? Är inte den på samma ställe? Puss mitt hjärta!<3 Mam

2010-05-07 @ 14:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0