!

God morgon Sverige! Igår hade jag som sagt examen i välkomstmöte och det gick galant och det syntes på betyget. Känns så jävla bra att dag på dag få det bekräftat att jag är på rätt plats och att jag gör rätt saker. Jag ska bli reseledare! Efter att vi haft kvällsshow och möte på kvällen gick vi ut men jag gick hem rätt tidigt, har så sjukt ont i halsen att jag snart är beredd att gå till farbror doktorn om det inte blir bättre inom kort.

Idag ska fina Lisa åka hem till Sverige vilket är skittråkigt. En riktigt underbar tjej men ibland måste man följa sitt hjärta och även om det kommer att bli tomt utan henne har hon nog tagit rätt beslut. Sen bor hon ju i Bromma så henne kommer jag definitivt få umgås mer med väl hemma i Sverige. Men känns väldigt sorgligt att behöva ta farväl och att hon inte stannar hela tiden ut. Jag tror att vi har det bästa framför oss.

Idag börjar vi kl 9 med utflyktsteori inför utflyktsexamen därefter har vi fortsättning på första hjälpen. Har en skitrolig instruktör så det blir nog en riktigt bra dag. Men nu är det dags att gå och ta reda på var jag ska vara... Ha en underbar dag!

Jag saknar er alla där hemma i Sverige! Puss

Kommentarer
Postat av: Lena Sjöberg

GRATTIS!!! Fortsätt att kämpa på så är du snart reseledare ska du se! Massor med pussar och kramar från mamma och pappa.<3

2010-05-01 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0