fem euro

Stormen avtog aldrig igår så det blev till att stå i spöregn och extrem kyla på Camp Nou men det var helt klart värt det i alla fall. Zlatan spelade och Barcelona vann = bra kväll! Kom hem vid 12-tiden inatt och upp igen med tuppen imorse. Hade en jätteskön lektion när vi fick fråga våra instruktörer om deras erfarenheter som guider. Blev en hel del skratt vill jag lova! Steffen berättade om femeurosregeln men vad den innebär håller jag utanför bloggen ;)

Därefter har min utflyktsgrupp varit ute på byn och lagt upp en tur inför vår utflyktsexamen. Var tänkt att jag skulle skriva ihop all fakta nu, har blivit tilldelad Malta och kan inget om stället. Någon som har en idé? Måste ha fakta om en sevärdhet på 3 minuter och sen fakta om någon utflykt på 10 minuter som jag ska prata om i bussen på väg till utflykten. Hjälp!?! Ikväll är det genrep inför vår kvällsshow och imorgon kommer de bolagen som håller intervjuer här nere för att presentera sig. Ska försöka lyssna lite extra och se vad Ungrejs står för. Kan hända att jag vill börja min guidekarriär som ungdomsguide eller aktivitetsguide och sen satsa på charterguide till vintern. Större chans att få komma ut på destination nu till i sommar som ungdomsguide eller animatör då de är större omsättning på dessa yrkesroller. Men vi får se. Nazar och Fritidsresor känns väldigt lockande också...

Aja nu måste jag verkligen försöka vara seriös, snart har vi lektioner igen. Här nedan kommer ett klipp från matchen igår! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0