Guld numse

Hej alla fina! Dags att uppdatera igen eller vad tycker ni? Allt har flutit på väldigt bra senaste dagarna med examens och allt. Har även gått framåt på jobbfronten men finns en del frågetecken så vi får se vad som egentligen kommer att ske i sommar... Man måste lyssna på vad magkänslan säger.

Igår hade vi de olympiska spelen som ett litet avbrott från allt plugg och mitt lag vann. Kändes väldigt bra! Haha sedan hade vi ledig kväll och alla älskade danskar från utbildningen kom hit för att hälsa på. Våra instruktörer hade hyrt en nattklubb så blev en riktigt lyckad utekväll och fan vad min danska är bra nu! Underbart att träffa alla men samtidigt väldigt sorgligt att veta att det förmodligen var sista gången vi sågs... I veckan åker de flesta danskarna iväg på destination och kanske en och annan svensk också... ;)

Men som sagt lyckad kväll och idag har vi haft sovmorgon. Snart ska vi på utflykt och förmodligen lär vi få uppleva den danska kulturen. Skönt att slippa vanliga lektioner! Men dags att dra, hörs så fort det finns tid :)

PUSS PÅ ER ALLA!

Söta Ida och jag representerade vårat lag i säckhoppning. Vi vann!


Jag, Rune och Malin på väg till Olympiska Spelen


Jag och min favorit Amanda på väg till de Olympiska spelen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0