I've had the time of my life

Vaknade imorse och min första tanke var "varför är det så tyst? var är alla?". Det känns så underligt att vara hemma där allt är som det är förut.

Jag står och betraktar mig själv i spegeln och ser en helt ny människa. En människa fylld med energi, glädje och självsäkerhet. Jag har utvecklats så mycket under den här tiden jag varit borta, det går knappt att beskriva. Jag har gått igenom så många prövningar både psykiskt och fysiskt. Jag har pushat mig själv så mycket längre än vad jag någonsin trodde att jag skulle kunna och jag har gjort saker jag tidigare bara drömt om.

Jag har gått igenom de två mest intensiva månaderna i mitt liv och det har inte varit utan blod, svett och tårar. Men nu i slutändan står jag här utbildad reseledare, utbildad ungdomsguide och pratar så pass god danska att det skulle fungera ute på destination. Jag har blivit självsäker, modig, ännu mer energifylld och jag har blivit medveten om mig själv. Om vem jag är och vad jag vill. Och samtidigt som detta har skett har jag haft den absolut underbaraste tiden i mitt liv och träffat vänner för livet!

Service & Co's reseledarutbildning är det bästa som någonsin har hänt mig. Jag är så jävla glad att jag tog steget och anmälde mig den där dagen i januari. Varför tvekade jag ens?


Jag vill tacka alla underbara instruktörer som sett mig och tagit fram "det" ur mig och som trott på mig och pushat på. Jag vill tacka alla underbara människor i min Service & Co-familj som funnits där och delat all glädje och sorg. Det går inte att beskriva vilka starka band man har fått till varandra och hur stor saknaden är nu när man är hemma igen. Men vi ses snart ute i världen! Sist men inte minst vill jag tacka alla fina människor här hemma som trott på mig. Mina vänner, gamla kollegor och familj. Det känns underbart att vara hemma och få se er igen. Ni är den enda anledningen till att man återvänder till Sverige med ett leende på läpparna.



Vi svenskar (numer danskar) en härlig sommardag på danskkursen


Partypeople på ungdomsguidekursen efter beachservice


JAG KAN, JAG VILL, JAG GÖR!


Kommentarer
Postat av: a

jamen absolut! har du mitt nummer? 0737266878 bara att höra av dig sen när du kan<3

2010-05-27 @ 12:08:53
URL: http://alexandrathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0