JAG FICK SEX

Hade nyss min muntliga examen i Sälj & Service. En av de två förmodligen tyngsta här nere. Vet inte varifrån jag får allt när jag går upp på examen. Helt plösligt bara forsar orden ur munnen utan att jag ens vet själv vad jag sagt. När vi var klara tittade Malin, vår instruktör på oss och gav oss ett stort leende. Vi hade fått högsta betyg allihopa! Känns så underbar! Nu måste jag plugga till examen men såg att det faktisk funkade att lägga upp bilder så passar på nu. Njut! PUSS


Hopp i den underbara poolen


Några partyglada danskar och så jag och typ två andra svenskar på Texas!


Röda gruppen på Active Natura (höjdbanan)


Instruktör-Erik har lektion


Dans på grisfest! (ja det var en lektion)


G-fit! Aerobics... Kan ni se mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0