Jag kan, jag vill, jag gör!

Så har man suttit och äntligen skrivit klart mina två delar till utflyktsexamen vi ska ha imorgon. Nu ska jag bara lära mig de två olika varav ena är 10 minuter lång med massa fakta och den andra 5 min lång med ännu mer fakta om olika sevärdheter samt allt annat man ska säga till gästerna under en utflykt. Vi får inte ha stödord när vi går upp på examen så det blir nog en lång natt det här men jag ska fan i mig få allt att fastna. Det är bara att bita ihop nu, sista natten jag behöver sitta uppe och plugga inför examen!

Imorgon ska jag upp med tuppen och träna ännu mer, vid 9:30 har jag mitt samtal med jobbagenten och mellan 11:00-15:00 har jag examen. Därefter är det bara att dra fram alla anteckningar och föreläsningar och plugga på allt vi lärt oss för imorgon kväll är det dags för den andra skriftliga examen. Sedan är det bara party som gäller nu de sista dagarna innan många av oss ska åka hem. Jag är lycklig över att få stanna några dagar till. Ungdomsmodulen blir nog skitrolig! Men nu måste jag återgå till pluggandet, önska mig lycka till och snart ses vi igen! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0