Long time no see

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera och att lägga upp bilder men så som jag lever just nu finns det knappt tid för att andas eller ens tvätta håret. Ikväll har vi vår examen i "Party night" så vi håller på att förbereda ett djungelparty med tävlingar, lekar, guideshow osv. Mycket att göra! Imorgon har vi stage-performanceexamen så även det ska man hinna förbereda till. Utöver det har de andra "företagen" sina examens som vi måste delta på. Igår var vi bland annat på pubcrawl och vid 3 idag är det poolparty. Ja skitkul att göra på lektionstid men det tar som bara den på energin.

Hinner verkligen inte skriva mer nu måste boka flyg och tåg, uppdatera mitt CV och översätta det till engelska osv. Skriver så fort jag kan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0