On my way back

Sitter på tåget påväg från Kolding till Köpenhamns flygplats. Allt har gått bra och alldeles nyss fick jag mailet där det står om man blivit om blivit godkänd och klarat själva guideskolan eller inte...

OCH JAG HAR KLARAT DET! JAG ÄR UTBILDAD RESELEDARE!

Vi hamnade på ett tåg senare än vad vi skulle tagit så kommer bli sjukt stressigt väl framme i Köpenhamn. Men hinner vi med planet står jag på svensk mark 16:35. Snart ses vi allihopa!

Puss // Reseledaren.


Jag och min Spanienroomie Madde just i detta nu, skitglada över att vi båda är godkända!

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS SÖTNOS!!!<3

2010-05-26 @ 12:42:46
Postat av: a

grattis tjejen, grymt! men jag visste de ;)

2010-05-26 @ 18:49:47
URL: http://alexandrathunerg.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack söta underbara ni! <3

2010-05-27 @ 11:26:43
URL: http://lovelifeandliveyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0