One exam left

Precis haft min examen och presentation av den danska bok jag läst och den här gången har jag verkligen ingen koll på hur det har gått men lär väl bli godkänd i alla fall. Förutom att jag får extrem ångest över att mitt svenska skriftspråk har blivit så dåligt och influerat av alla språk som snackas runtomkring mig och att jag har ett helt välkomstmöte att genomföra imorgon på danska så mår jag bra.

Nu ska jag väl sätta fart och plugga med välkomstmötet och ikväll ska vi ut en sväng lite lugnt, måste ju spara lite på krafterna så att vi orkar med avslutningsutgången imorgon. Det slog mig nyss också att imorgon är vår absolut sista examen i vår Service & Co historia och på onsdag måste jag ta farväl av många människor jag förmodligen aldrig mer kommer att se. Snart kommer jag att kliva ur den bubblan jag levt i, i snart två månader och det kommer att kännas så konstigt att komma tillbaka till verkligheten. Vet inte riktigt om jag är redo men är glad att det finns så många fina vänner där hemma som väntar på mig. Jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0