Pølseland here I come!

Måste börja med att säga att jag har världens bästa vänner! Jag var supertrött och seg igår och jag hoppas verkligen inte att ni tog det som att jag inte tyckte att det var kul att se er allihopa, för det var verkligen underbart att få träffa er igen! <3 Och det var alldeles underbart att komma hem till min fina familj, äta riktig mat och bara få vara hemma en stund. Satan vad jag har saknat min säng!

Fick jättefina födelsedagspresenter av Anna och Lisa. En klänning, Cheeseballs, Toffiefee och ett halsband med fina budskap. De känner mig utan och innan! När man är borta så länge från Sverige där man har vänner och familj inser man verkligen vilka som betyder något och vilka som kanske inte har en sån stor plats i ens hjärta som man trodde. Ni tjejer, ni har några av de största platserna i hjärtat mitt. Det känns nästan jobbigt att åka iväg idag, hade velat umgås ännu mer med er men så fort jag kommer hem igen ska vi mysa och ses så mycket det bara går!

Nu ska jag packa det sista, äta lite lunch och sen börja åka mot Arlanda. Ingen aning om hur det kommer vara med internet där borta men tar med mig datorn. Ni får gå in och kika lite då och då och se om jag har uppdaterat eller inte :)



PUSS Sverige, vi ses om 10 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0