pluggelipluggplugg

Idag fick jag för första gången sen jag åkte iväg gå hem från en lektion. Hade den vidrigaste huvudvärken så fick bädda ner mig i ett kolsvart rum och vila ut. Mår lite bättre nu men huvudet dunkar som bara den.

Imorgon har vi två exams, en om offline medier då vi ska stå och på danska berätta om en tidning och andra examen är en både skriftlig och muntlig. Vi har skrivit ett besked till en gäst om att en utflykt har blivit inställd och det ska vara på bra danska och serviceintriktat. Även denna ska redovisas på danska, borde kanske vara nervös men känner mig ändå rätt lugn. Har ni förövrigt märkt att jag numer skriver som en kratta? Allt jag skriver är osammanhängande, jag stavar helt åt helvete och så blir det lite blandat på svenskt och danskt. Men antar att det blir bättre när jag kommer ifrån alla danska, engelska och spanska och bara får fokusera lite på svenskan för ett tag.

Nu ska jag duscha, plugga lite till och sen lägga mig och läsa en bok på danska som vi senare också ska ha examen på. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0