exams exams exams

Tiden går så jävla fort här nere... Imorgon är det bara en vecka kvar för dem som inte ska stanna och ta ungdomsmodulen och idag har jag varit här i hela 3 veckor. 3-veckorsdagen har firats med info och camp day på förmiddagen då vi fick veta lite om vilka sorters guider det finns i branschen och vad dem innebär. Camp day var en massa tävlingar och samarbetsövningar. På eftermiddagen har vi haft den sista delen av livräddning plus teoretisk examen, kl 21:35 ikväll har jag den praktiska och jag är verkligen skitnervös. Men kan inte göra mer än mitt bästa.  

Halsen gör förjävligt ont, skulle ner till apoteket och köpa en mirakelmedicin jag blivit rekommenderad men självklart har alla apotek stängt idag eftersom det är söndag. Så får helt enkelt bli imorgon kväll om man hinner.
Nu ska jag alldeles strax upp på rummet igen och träna inför praktiska examen och börja skriva på min utflyktsexamen som förmodligen kommer att bli vår tyngsta examen.

Blir bara en massa tråkigt blaj om mina lektioner och examens hela tiden men det händer så mycket annat utöver det, vissa bitar man kanske inte delar med sig i en blogg andra bitar är så mycket att man inte vet i vilken ände man ska börja. Jag har tagit en massa bilder och spelat in videos men ni ska veta att bilduppladdaren på blogg.se inte verkar vilja samarbeta när jag är här... Men jag försöker det ska ni veta!

Dags att gå, önska mig lycka till ikväll! Puss och kram på er
(ett tips till alla som vill se lite bilder och videos är att söka på service & co på facebook. instruktörerna är riktigt bra på att ta och lägga upp bilder och videos)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0