Solresor? Nazar? Fritidsresor? Ungrejs? Animation guide? Charterguide?

Har ganska många frågetecken att räta ut nu. Innan jag kom hit visste jag precis vad för företag jag ville jobba för och vad för sorts guide jag ville bli. Men efter att ha varit här nere och provat på så mycket är jag inte längre lika säker. Jag vill vara överallt och göra allt samtidigt! I slutet av veckan kommer vi att ha jobbsamtal samt bestämma oss för vilka bolag vi vill söka till. Tre bolag kommer ner och hålla intervjuer på plats medan andra har reserverat tider för oss hemma i Sverige. Går man på intervju för ett bolag här nere och får jobb kan man inte gå på intervju hemma i Sverige... De företagen jag är mest sugen på är i Sverige samtidigt som det finns ett som kommer ner hit som skulle vara kul. Åh ångest.

Kommentarer
Postat av: a

tack hjärtat, jag tror på dig där nere!!

2010-05-05 @ 14:00:44
URL: http://alexandrathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0