Those were the best days of my life

Äntligen är alla examens i den första kursen avklarade och jag har fått bra betyg så nu hoppas jag bara på att jag får godkänt i själva kursen också men det får vi inte veta förrän hemma i Sverige.

Blev utgång efter sista skriftliga igår och idag har vi haft "landskamp" och ja det var underbart att spöa danskarna i fotboll! Sen har vi legat vid poolen några timmar och nu gör vi oss i ordning inför avslutningen och diplomutdelningen och ikväll är det galakväll som gäller.

Jag vill verkligen inte att det ska ta slut, det här var verkligen mitt liv bästa beslut och jag har haft den bästa tiden i mitt liv under den här månaden. Visst, jag har 6 dagar till kvar här nere men mer än hälften av alla åker hem så blir inte riktigt samma sak. Jag vill bara stanna tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0