Update fra pølseland!

Vi har internet på rummen! Men det har som vanligt varit hektiskt och lite tid till att göra annat än att plugga. Har precis slängt iväg ett mail som kan ha stor inverkan på min framtid... Men mer om det en annan dag ;).

Har riktigt svårt att skriva just nu tänker på danska och engelska och minns knappt svenskan. Lär förmodligen komma hem och blanda alla tre språk och ingen kommer att förstå. Min danska blir i alla fall bara bättre och bättre. På torsdag har vi redovisningar på danska och nästa vecka ska vi hålla ett välkomstmöte på danska. Galet men kul. Som sagt, älska utmaningen! Saknar er alla där hemma som fan och om en vecka ses vi igen och jag ser verkligen fram emot det trots att jag lever livet här borta. Lägenheterna vi bor i är så sjukt fina och Kolding, staden vi bor i likaså. Världens mysigaste lilla stad! På fredag kommer massa svenskar och danskar hit för en reunion och det lär bli helt galet men så kul! Saknar er också mina fina kollegor :)

Nej, nu är det dags att sova! Ska försöka uppdatera lite varje dag nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0