Carrefour

Igår halvledig på eftermiddagen, idag helledig. Igår utgång i PLI, idag trött tjej i PRI. Om en timme ska jag och tjejerna åka till Atlantico och Carrefour för att storhandla. Min hylla i kylskåpet är ett skämt. Ketchup, ett ägg och så lite smör. Mums!

Idag har jag förövrigt ätit riktig glutenfri pizza på en restaurant här. Första gången någonsin jag fått egengjord pizzabotten när jag ätit ute. Hur otippat var det inte att jag skulle kunna få tag på det här i lilla Puerto Rico av alla ställen? Ett plus är att stället där de serverar den glutenfria pizzan också har glutenfri öl så nu vet jag hur öl smakar också. Men var inte särskilt imponerad om jag ska vara ärlig. Kul att ha fått pröva på, nu vet jag var jag ska gå och äta om jag vill vara "normal" haha. Okej är övertrött. Ska vila lite innan jag åker iväg. Vi hörs senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0