Homebound

Tiden går verkligen fort, redan onsdag nu! Har haft en helt underbar vecka hittils då jag har haft på schemat att testa ett av våra hotells vattenland och köra volleyball på stranden med våra gäster. Helt underbart! Självklart en massa vanligt jobb också, men kul med lite skillnad. Sen har jag även ansvar för en grupp konferensgäster så det är superkul!

Igår var vi i Playa del Ingles, kom hem vid 4-tiden och vid 8-tiden ringde larmet men känner mig inte så trött än. Lär väl komma senare under dagen som förmodligen ska spenderas på kontoret större delen. Ska ta och gå nu men tänkte att ni var värda en liten uppdatering.

Förresten! Den 27 november kommer jag hem till Sverige i en vecka för holidays!!!


Jag och Katrine på väg till jobbet någon morgon i början av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0