Lazy day

Idag har jag verkligen inte gjort någonting vettigt alls. Har legat i min säng med mysmusik, tända ljus och tyckt synd om mig själv för att jag är sjuk. Tog dock mig själv i kragen och gick ner till centrum där jag färgade min vackra utväxt och köpte mat. Hittade Felix pyttipanna så nu vet ni vad det blir till middag!

Imorgon börjar ett rätt tufft arbetspass. Flygplatsdag sen ledig några timmar sen har jag pick-up vid 01:20 för att ha flygplats natt och morgon. Lär vara tillbaka runt 10-11 nångång och sen vid 13:00 ska jag iväg på annat uppdrag borta i Pto. Mogan. Blir en lugn kväll idag med andra ord och förmodligen en övertrött tjej på lördag men som sagt, är det något jag älskar så är det flygplats så det är helt klart värt det! Nu ska jag nog ta mig ut till vardagsrummet och lägga mig i soffan framför någon bra film. Puss på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0