Airport morning

Haha jag är verkligen sämst på att uppdatera men har verkligen inte haft någon ork. Men nu när jag självklart ligger sömnlös trots att jag som mest behöver sova så tänkte jag passa på. Har haft en superlång dag idag som aldrig tycktes ta slut. Måste ge en puss till min kollega Sara som mirakulöst lyckades få mig på humör igen när vi var ute och åt en supergod middag med teamet. Men nu är det sängdags. Om 3 timmar ska jag upp, har departure kl 04:15 imorgon och sen ska jag vara på flygplatsen hela dagen. Är dock, trots den lilla sömnen jag får skittaggad. Är responsible imorgon så det känns underbart med en liten utmaning och att få testa på det samtidigt som nervöst men jag ska göra mitt bästa som vanligt. Fan vad jag älskar mitt jobb. Ska försöka bättra mig med bloggandet, men imorgon är det nog tveksamt i och med att jag går upp så tidigt inatt och är borta hela dagen. Lär slockna när jag kommer in genom dörren imorgon kväll haha... Men vi får se!

Önska mig lycka till inatt/imorgon. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0