BACON

Så var man då på Gran Canaria och i den lilla staden Puerto Rico. En mycket mysig liten stad och en stad där det är lätt att hitta till det mesta. Känns så sjukt bra efter att ha virrat runt i Alanya men måste erkänna att jag saknar Alanya något enormt. Men det här ska nog bli bra!

De här närmsta dagarna handlar bara om studerande av områdena, utflykterna, flygplatsen och hur allt fungerar här. Det är nice att faktiskt få komma ner och få full koll på allt från början men jag saknar att jobba i det höga tempot och att vara helt slut när jag kliver in genom dörren. Hoppas verkligen att jag får börja köra snart igen :)

Ny destination, nya möjligheter. Ligger och funderar på mina mål med den här säsongen, tror att det är jävligt viktigt för att det fortsatt ska gå så bra som det har gått. I Alanya har jag redan bevisat vad jag går för, både för mig själv och för andra men nu är det som sagt ett nytt ställe och även dags för mig att utvecklas och avancera lite. Nästan så att jag ska skriva upp dessa mål och sätta på insidan av min dörr eller något så att jag kan se dem varje dag!

Var på en stormarknad och handlade idag (Ica Maxi typ) och guess what? De hade glutenfritt bröd, mjöl, kakor och glutenfria pizzabottnar. Så idag har jag ätit pizza med bacon på. BACON! Fattar ni vad gott?! Men min mage gör något fruktansvärt ont nu eftersom den inte är van vid att äta gris... Nej dags att sova nu. Ska försöka uppdatera mer lite senare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0