God morgon världen!

Det kommer bilder på lägenheten och hur jag bor men inte just nu. Klockan är 07:34 här och jag sitter och äter lite frukost. Strax ska jag knata till jobbet. Blir en heldag med service borta i Mogan och Taurito där jag också ska hålla service på Moganmarknaden. Blir nog kanon. Fasar dock för den fina uniformsbrännan jag lär få av att stå ute i två timmar men men, vad gör man inte för sina älskade gäster? :)

Ikväll blir det kanske en tur till Playa del Ingles, en lugn sådan för mig. Kanske ska erbjuda mig att köra bil så att de dårar som är lediga imorgon kan festa loss på riktigt och slippa ta taxi. Imorgon har jag flygplats hela dagen så vill vara fit for fight inför det. Kommer ju andra utgångsdagar då jag har lite mer tid till att sova ut dagen efter :)

Nu är det dags att borsta tänderna och göra mig redo att knata till kontoret. Ha en fin dag! Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur solsäkert är Gran Canaria vintertid? Är utelivet i Playa del inglés bra året om eller är det mer dött på vintern? Jag och en kompis ska åka ner dit en vecka i januari, vilket blir jättehärligt hursomhelst men hade velat få ett hum om vad vi kan förvänta oss! :)



2010-10-29 @ 17:17:51
Postat av: Sara

Det beror helt på var på Gran Canaria du ska. Puerto Rico där jag är har omkring 330 soldagar om året vilket är väldigt mycket. Playa del Ingles har lite mindre men ligger fortfarande nära kusten och relativt nära Puerto Rico så där är det också rätt bra chanser för sol året om!



Jag har inte varit ute i Playa del Ingles på sommaren men var ute i tisdags och det var faktiskt rätt bra drag. Dock är det mest guider ute just nu eftersom säsongen precis har dragit igång men jag kan tänka mig att det lär vara en hel del i januari :)Vet att det är många i min ålder som kommer hit för att festa då i alla fall.



Så du har nog något riktigt bra att längta till :) Kanske ses vi ute i januari!

2010-10-30 @ 23:20:21
URL: http://lovelifeandliveyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0